Schimbarea

Totul se schimba atat de iute, totul pare batut de vant, azi e, maine nu e. Imi e dor de copilarie, cand nu aveam griji si puteam sa joc fotbal toata ziua fara nici o problema si seara sa raman la povesti cu ceilalti jucatori ambitiosi. Eu insa am imbatranit, am multe pe cap, alerg dintr-un loc in altul, nu termine bine ceva ca ma apuc de un alt lucru si tot asa, de dimineata pana seara.

Ma uit in jurul meu, totul se schimba in acelasi ritm rapid. Se schimba legi, reguli, magazine se inchid si se deschid cu mare viteza, dobanda bancara, modul de acordare a creditelor, preturile la case, preturile la alimente, al carburant, totul. Nu ar trebui sa fie posibil chiar asa ceva. Nu poti incepe un an scolar fara sa stii ce fel de bacalaureat o sa fie peste 4 ani si astia nu stiu daca e valid anul asta. Nu poti cumpara o casa cand preturile variaza lunar, dobanda nu e stabila, creditul e in alta moneda decat esti platit si nu stii ce va fi peste un an iar creditul e pe 30.

Stiu, in toata lumea lucrurile se misca mai repede, insa parca nicaieri asa iute si haotic precum in Romania. Parca e prea mult haos, prea multa brambureala, prea putine lucruri pe care sa te poti baza. Mi-e dor de previzibilitate…

Lasă un răspuns

